Вирости з пелюшок: як український виробник дитячого одягу Bembi став лідером ринку.

Вирости з пелюшок: як український виробник дитячого одягу Bembi став лідером ринку.


    Яким чином українському виробнику дитячого одягу під ТМ Bembi вдається успішно працювати в країні та на зарубіжних ринках, як компанія переживає карантин та спад продажів, а також за рахунок чого планує покращити свої позиції в кризовий період.

Історія українського виробника та рітейлера дитячих товарів Bembi розпочалася у 1998 році. Як розповідає власниця та СЕО компанії Вікторія Хитрук, тоді інвестиції склали $100: на швейну машинку типу “оверлок” та два рулони тканини. Перший асортимент невеличкого виробництва складався з пелюшок та дитячих кофтинок, а каналом збуту став місцевий базар у Хмельницькому. «В той час я отримувала другу освіту, і в якийсь момент мене настільки надихнули слова вчителя з економіки підприємств, що я вирішила ризикнути, і започаткувати власну справу», – згадує Вікторія.За її словами, перші спроби вести бізнес були доволі успішними, дали змогу відчути інтерес ринку, отримати позитивні відгуки. Це надало сил рухатися далі: компанія стала більш системно підходити до виробництва, поступово розширюючи асортимент одягу й нарощуючи виробничі потужності. Вихід за межі Хмельницького вперше відбувся у 2003 році завдяки участі у галузевому форумі Baby Expo. Саме тоді бренд Bembi знайшов перших постійних клієнтів, багато з яких успішно співпрацюють з виробником досі. З тих пір компанія значно виросла, ставши одним з найбільших українських виробників дитячого одягу, а також побудувала розгалужену мережу магазинів під ТМ Bembi. В інтерв’ю RAU пані Хитрук розповіла про те, яким чином компанії вдалося закріпитися в Україні та вийти на європейські ринки, як Bembi переживає карантин та спад продажів, а також за рахунок чого планує покращити свої позиції в кризовий період..